.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اورژانس 115 بابل خبرداد:
چهار مصدوم دراثر برخورد سه خودرو در بابل

خبرنگارشمال نیوز-رئیس اورژانس 115 بابل گفت: بر اثر واژگونی خودروی پراید به دلیل سرعت زیاد در روستای پایین گنج افروز بابل دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل مهدی محمدیان در جمع خبرنگاران رسانه بیان داشت: در پی تماس مرکز بسیج اورژانس 115 مازندران با مرکز بسیج اورژانس بابل مبنی بر تصادف در جاده کیاکلا به بهنمیر بلافاصله تکنیسن‌های پایگاه بیشه سر بابل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بر اثر برخورد سه خودروی پراید با پیکان و نیسان، چهار نفر مصدوم شدند که سه مصدوم سرنشین خودروی پراید و پیکان و راننده پراید به بیمارستان شفای بابلسر منتقل شدند.

محمدیان بیان داشت: با توجه به تلاش‌های فراوان تکنسین‌های اورژانس 115 بابل، راننده پراید بر اثر شدت جراحت زیاد درگذشت.

دکترمحمدیان افزود: همچنین روز گذشته بر اثر واژگونی خودروی پراید به دلیل سرعت زیاد در روستای پایین گنج افروز بابل دو نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس 115 بابل اظهار داشت: در پی تماس شهروندان بابلی با اورژانس 115 بابل مبنی بر انحراف خودروی پراید به خاطر سرعت زیاد در خیابان کشاورز، روستای گنج افروز، بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هلی‌دشت به محل حادثه اعزام شدند.

محمدیان بیان داشت: مصدومان این حادثه که دو برادر 16 و هشت ساله بودند از ناحیه ترو مای گردن و ترو مای ساق پای راست آسیب دیده بودند که پس از اقدامات اولیه پزشکی قصد انتقال به بیمارستان شهید بهشتی بابل را داشتند که همراهان و خود مصدومان حاضر به انتقال به بیمارستان نشدند.

وی افزود: اقداماتی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی و آتل‌گیری بر روی مصدومان انجام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.